2016. május 7., szombat

Önreklám

Sziasztok! Nem még nem résszel érkeztem, de nemsokára az is lesz, viszont addig még várni kell egy kicsit. Tegnap este nyitottam egy másik blogot. Nem One Directionös, de azért remélem néhányan vagytok az olvasókat között, akik nem azért olvassák az írásaim, mert Harryről írok, hanem mert tetszik nekik, ahogy írok. Ha vannak ilyenek, akkor remélem ez a blog is tetszeni fog nekik. Nem tervezem hosszúra, de azért talán kicsit hosszabb lesz, mint az Unexplainable, aminek nem olyan rég lett vége. Ha ismeritek vagy szeretitek a BvB énekesét, Andy Biersack/Black/Six ki, hogy ismeri, akkor tetszeni fog a történet, hiszen ez róla szól. Itt egy kis fülszöveg belőle: 

"Elég egy pillanat, hogy minden tönkremenjen. Elég egy pillanat, hogy csalódj abban a személyben, akiben mindig bíztál. Elég egy pillanat, hogy az erős lányból, akinek mindig is mutattad magad, aki mindig voltál, összetörté válj. Minden olyan hamar történik, időd sincs felfogni az eseményeket, csak azt érzed, hogy összeroppant a fájdalom, szenvedés. Minden egyes fájdalmas pillanat elől elmenekültem, de most újra ott fogok élni, ahol előtte is. Ugyanaz a lány leszek, aki voltam, de sosem fogom elfeledni, hogy mit tett velem. Sosem fogom elfelejteni, hogy nem volt mellettem, amikor szükségem lett volna rá. Ne várja, hogy kedves legyek hozzá, mert a francba is, az nem fog megtörténni. Bármennyire is fontos volt nekem, már nem az. Fontosságát már akkor elveszítette, amikor más fontosabb volt neki, tőlem." 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése