2015. május 9., szombat

Kisebb szünet

Sziasztok! Amint látjátok nem résszel érkezem, hanem rossz hírrel. Sajnos nem lesz holnap új rész és el is mondom nektek az okát, mivel ez nem csak holnap lesz így. Az utóbbi időben sokat hiányoztam a suliból, mivel beteg voltam és rengeteg pótolnivalóm van. A héten is sikerült valamennyit, de jövőhéten is sok dolgozatom lesz. A részt elkezdtem már írni és egy része meg is van, de nagyon rövid, így pedig nem szeretném kitenni. Jövő hét hétvégéjén pedig szülinapom van és akkor nem fogok tudni írni, mivel pénteken a barátokkal ünneplem és vasárnap a családdal. Az utána lévő héten pedig nagy dogáim vannak, amik sokat számítanak a médiában, így arra is kell tanuljak. El tudjátok képzelni, hogy mennyire örülök, hogy nekem a szülinapomon tanulni kell majd, de ez van, nem tudok mit tenni ellene, csak reménykedni benne, hogy hamar eltelik ez a két hét és újabb résszel érkezhetek. Viszont két hét múlva hétvégén már lesz új rész, mivel odateszem magam és ha kell éjjel is írni fogok, de minden blogba, ahol elmaradtak a részek írni szeretnék és fogok is. Remélem megértitek és türelmesek lesztek velem. Nem olyan sok idő ez a két hét, viszont azt megígérhetem, hogy hosszú résszel térek vissza és eléggé érdekes lesz. Ha bármilyen kérdésetek van, akkor ITT feltehetitek nekem. Kívánok nektek sok szerencsét a sulihoz és minden máshoz! Köszönöm az új olvasókat és a bíztatásokat. Addig pedig, aki még nem tette és szeretné kifejteni a véleményét az új részről az tegye meg, nagy örömöt fog nekem vele okozni. Majd szeretnék veletek még valamit közölni, de azt csak később, mikor már biztos leszek benne. Ígérem hamarosan jelentkezem!
U.I.: Pár napja az egyik barátom készített egy borítót a bloghoz, amit gondoltam nektek is megmutatok. Én imádom, remélem nektek is tetszik.

by Sam Wilberry

Sok-sok puszi,
Evelyne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése